Dracula

Scenariusz: Paulina Nowisa

Chamberlarp, narratywizm, dramat obyczajowy.

Premiera: Białystok, 23 sierpnia 2014 r.

Fot.: Michalina Miakisz

Historia potężnego wampira staje się alegorią dla współczesności, w której bohaterowie borykają się z takimi problemami jak obojętność i znieczulica, nałogi i choroby XXI w. a nawet ocierają się o śmierć.

Walczą sami ze sobą, ze swoimi ułomnościami, starając się odnaleźć w tym ponurym świecie chociaż iskrę dobra i nadziei.

Obraz 312

Okrutnie i obrzydliwe prawdziwe. Cała prawda o ludziach. Podobało mi się bardzo i niezwykle się cieszę, że byłam tego częścią.

Joanna Nowis

W moim przypadku było bardzo kolorowo. Nowa postać, nowe wyzwania. I choć nie czytałem ani nie oglądałem Draculi, myślę, że udało mi się wychwycić choćby najmniejszy pierwiastek tego klimatu. Tak, wiem, że rzeczywistość była zupełnie inna niż w literaturze, ale to niczego nie zmienia! Relacje z innymi graczami były jasne, nie trzeba było się specjalnie starać by wejść w klimat, to samo przyszło. Jedynym minusem jaki na chwilę obecną znajduję, była ograniczona przestrzeń, co trochę mogło rozpraszać. Podsumowując: awesome!

Kamil Sochoń