Helldorado

Scenariusz: Hubert Sosnowski

Chamberlarp, narratywizm, immersja, western.

Premiera: 10 sierpnia 2013 r.

II edycja: Lublin, 9 listopada 2013 r. Festiwal Fantastyki Falkon.

Powiadają, że Dziki Zachód został zbudowany na legendach. Nieustraszeni rewolwerowcy, hazard, słynne napady na bank…

Przy ogniskach opowiada się jeszcze jedną. O miejscu, które ukazuje się tym, którzy tego najbardziej potrzebują. O miejscu, które daje schronienie w najczarniejszej godzinie. Wtedy można znaleźć tam bezpieczeństwo, strawę… a nawet odpowiedzi.

Mowa o spelunie Helldorado. Gdzie leży? Zawsze na rozdrożu…

Odnalezienie skarbu miało skończyć ich wszystkie problemy. Skrzynia ze złotem jako remedium na całe zło. Okazało się, że to dopiero początek. Grupa najbardziej niewydarzonych poszukiwaczy, jakich widział Dziki Zachód wpadła

w zasadzkę i straciła towarzysza. Życie uratował im tajemniczy rewolwerowiec. Teraz razem zmierzają do jedynego możliwego azylu.

Ciekawa historia i fajny klimat. Idealnie dopasowana do mnie postać. Pomimo kilku drobnych niedociągnięć, najlepszy LARP w jakim do tej pory brałem udział ;D

Kamil Sochoń

Dziki Zachód i wszystkie jego mity zmaterializowały się w Borsukowinie – podczas gry autentycznie czułam się jak w opuszczonej karczmie/saloonie gdzieś na pustkowiu. Ciekawe postaci o złożonych relacjach stanowią wyzwanie; jednak takie, które nęci i kusi, a nie odstręcza.

Ania Boraczewska

Kolejny larp i świetna zabawa, w której mogliśmy wziąć udział. Tym razem dzięki talentom pisarskim i wyobraźni debiutującego Huberta Sosnowskiego przenieśliśmy się na Dziki Zachód. Jako zbiegła z klasztoru zakonnica przeżywałam wszystko na równi z moją postacią, zaskakujące zwroty akcji złościły, zdumiewały, lecz przede wszystkim bawiły i dostarczały masę rozrywki.

Marta Godun

Nie wybrano galeria lub galeria została usunięta